Galéria
16.Programok külső helyszíneken | 1363 kép

Quadjainkat speciális, hulladéktároló konténerekkel szereltük fel. Külső túraútvonalakon járó különítményeink gyűjtik a bozótokban, elhagyatott nádasokban szétdobált szemetet. Nehezen elképzelhető, hogyan került ezekre a kietlen területekre a rengeteg hulladék, de puszta kézzel lehetetlen lenne kihordani a hulladékgyűjtőnkbe!

Quados dzsungelszafari...
Úttalan utak, járatlan bozótok, extrém útvonalak, felejthetetlen kalandok...
Nem is gondolnánk, hogy Budapest közelében milyen elhagyatott területekre kalauzoljuk quadosainkat!
Mostanában ez az egyik legkedveltebb programösszeállításunk!

84. Quados szafari [17 kép]
Végre kitavaszodott. Újabb bozótokat jártunk meg quados Vendégeinkkel... nehezen járható útvonalak, izgalmas terepek teljesítésén vannak túl Quadosink.

Hölgyvendégünk nem először fordult meg nálunk! Ezúttal egy különleges szafariprogrammal leptük meg.

Helyenként sár, helyenként patak, helyenként átjárhatatlan bozót, kidőlt fatörzsek, lápos szakaszok nehezítik legújabb szafariútvonalunk teljesítését. A komoly terep ellelnére felnőttek- és némi segítséggel gyerekek is teljesítették már az igazi kihívást.

Napsütéses február.. síelés helyett quadozást választottak Vendégeink! Nem bánták meg!

Kezdő és gyakorlottabb vezetőinknek egyaránt komoly kihívást jelentettel mai terepszakaszaink! Terepjárótúránk izgalmas pillanatait láthatod Törökbálint környéki túraútvonalainkról.

Januárban napsütés, izgalmas terep, quadok... ? Régen, ebben az időszakban havat lapátoltunk, vagy ültünk a meleg szobában. Most meg..?
Hasonló programokkal kapcsolatban az info kukac quadtours.hu cimen érdeklődhetsz!

Kezdők és haladók egyaránt profi módon teljesítették kalandos szafariprogramunkat... és először keltek át quadosként az új hídon!
Hasonló programokkal kapcsolatosan az info kukac quadtours.hu cimen érdeklődhetsz!

Hó? -nem akadály... fagy? -jól fel kell öltözni... terep? nagyszerű... extrém élmény? -garantált!
Három órás szafari programunk Quadosainak minden csemegéből jutott, amit elképzeltek!

Az év utolsó napjain új túraútvonalat is avattunk. Izgalmas terepeken, helyenként embert próbáló túrákra vittük vendégeinket!

Izgalmas terep, rejtelmes bozótok, szinte járhatatlan, sáros szakaszok... majd a végén egy bőséges,disznótoros lakoma várta mai quados csoportunkat Törökbálinton.

Hét végén, quados safariprogramot szerveztünk kalandvágyó Családtagoknak. A kezdők és az ügyesebb quadosok közti különbség gyakorlatilag az első fél óra után eltűnt... onnantól mindenki profin teljesítette a könnyebb- és nehezebb, quados akadályokat.

Quados safarit szerveztünk kimondottan extrém programokat kedvelő pároknak...
Szigorúan betartva a szükséges higiéniai előírásokat, elkülönítve fogadtuk- és egymástól távol haladva quadoztak vendégeink! Covidkompatibilis programunkat ajánljuk minden korosztálynak, aki megunta a megszokott hétköznapokat, a bezártságot, az egyhangú, unalmas elfoglaltságokat...!

Változatos terep, kezdő- és extrém szakaszok jellemezték mai programunk útvonalösszeállítását.

Három órás quadtúra, változatos terep, közel 40 kilométernyi izgalom várt safariprogramunk résztvevőire Törökbálint-Sóskút közti túraútvonalainkon.

Kicsit szemerkélt... kicsit sáros volt.. de ez adta sava-borsát Velencei Tó környéki túránknak.

Ilyen egy rendes, kerek évforduló! Hosszú hétvége valami puccos szállodában... aztán egy sarazós quadozás, majd egy extrém terepjárótúra!
Szülinapi meglepetésprogramunkból már csak egy rendes, disznótoros piknik hiányzott!

Újabb bozótokat jártunk meg quados Vendégeinkkel... nehezen járható útvonalak, izgalmas terepek teljesítésén vannak túl Quadosink akciós időszakunk utolsó két napján.

Quados csapatunknak különleges látványban volt része mai quadtúránkon. Ilyen gyönyörű, zúzmarával fedett tájat ritkán lát az ember. A hideg időjárás és a megpróbáltatások után következett a program disznótoros lakoma része... persze a nélkülözhetetlen pálinkával.

Hihetetlen kalandokban volt részük quados túraprogramjaink résztvevőinek... a szokásosnál jóval kedvezőbb időjárás és a programot záró tanyasi vendégség csak tovább fokozta az élvezeteket.

A terepviszonyok ideálisak, az időjárás ismét tavaszias... kit zavar ilyen kor egy kis víz, meg egy kis sár? Gyerekek és felnőttek egyaránt élvezhették szombati kalandjainkat!

Tavaszias idő, hibátlan terepviszonyok fogadták maroknyi, quados csapatunkat erdélyi túránkon.

Eső után...napsütésben, sáros talajviszonyok közt jártuk a hét végén Románia magashegyeit. Helyenként motorosainknak akadtak nehézségeik a feljutással!

Elegáns vendéglátás, programok, koncertek... és quadprogramunk, quados vetélkedőink várták a több száz Vendéget a Bükkösdi Ökoparkban. A cég nagy szabású rendezvényén a legnépszerűbb programot biztosítottuk!

Vidám lánycsapat indult neki Velencén, quados terepeinknek. Félve, majd egyre bátrabban küzdötték le a nehezebbnél nehezebb akadályokat... végül annyira belejöttek, hogy abba sem akarták hagyni a programot... de hát minden jónak vége szakad egyszer, meg aztán az esti bulira is készülni kellett!

Szombaton élesben is kipróbáltuk új, Velencei Tó feletti túraútvonalainkat! Járatlan bozótok, néhai, erdei ösvények, dűlőutak, amelyeket ismét járhatóvá tettünk... és egy páratlan kilátással rendelkező hegytető, ahove feljutunk quadjainkkal... és ahol a lábunk előtt fekszik a Velencei Tó!

Egy terület, ahol még soha nem voltunk... feleségek a hátunk mögött, ami önmagában is kemény kihívás...
Ilyen extrém körülmények közt zajlott hét végi területbejárásunk Erdélyben.

Több napos terepbejárás, munka után végre szabad az út!
Ma teszteltük új túraútvonalunkat... kicsit keményre sikeredett!

Hunt The Wolf, Európa egyik legkeményebb quadversenyének útvonalait jártuk és rögzítettük a hét végén Erdélyben.

Várgesztesi parkunkban került bevetésre PegPerego flottánk. Végre a 2-8 éves korosztály is élvezhette a quadozást, terepjárózást!

Tavaszi időjárás, helyenként viszont téli útviszonyok fogadták bevállalós csapatunkat az erdélyi hegyek közt.

Ideje lassan újraindítani a vérkeringésünket: a mentális szakemberek egyöntetű véleménye szerint, az igazi élmények a komfort zónán kívül várnak ránk! Érdemes tehát elhagyni komfortot-nappalit és irány a szabad természet!

Persze, hogy hideg van, sár...vagy éppen hó, meg hasonló nyalánkságok, de hát nyáron sem mindig fenék tejfel átizzadni a cordurát!
Amúgy meg, megfelelő szervezéssel a dolog nem csak túlélhetővé, de élvezetessé is tehető!

Nyár az őszben...így jellemezém legutóbbi, erdélyi túránk időjárását!
Patakmedrek, extrém szakaszok...egy kis favágógyakorlat...így pedig magát a túrát!

Amikor szép lassan lemegy a nap és mi még az erdőben vagyunk... különleges élményekben lehet részünk!

Amikor a feleség kemény feladat elé állítja párját.. az élménypláza.hu jóvoltából extrém terepjárútába kóstolhatott bele Vendégünk, aki Kedvesétől kapta születésnapjára a programot.

Terepjárós ajándékutalványt ERRE a linkre kattintva vásárolhatsz!

Lajosmizsén, a Geréby Kúria parkja adott otthont a ProcoPlan Kft. 20 éves születésnapi rendezvényének. A számtalan program között a fiatalabb korosztálynak egészen biztosan quados-, Segway- és Dino Kart programunk jelentette a legnagyobb élményt!

Helyben kialakított felnőtt- és gyerek-quadpályáinkat próbálhatták ki 08.19-én 15-20 óráig , az Omega koncert előtt, 08.20-án 15-20 óráig a Bon-Bon koncert előtt az érdeklődők Törökbálinton, a Kinizsi réten (a GL Outlet mellett).

Extrém túrát szerveztünk Borlova (Romania) környékén egy gyakorlott, felsővezetőkből álló csoportnak.
A kemény három nap alatt változatos terepviszonyokkal kellett megküzdeniük a quadosoknak! Az időjárásnak köszönhetően ezúttal1800 méterig jutott fel a csoport.

Az elményplaza.hu jóvoltából egy gyerekterepjárózás (!!) és egy Budapestre látogató francia páros gépszaggatásának pillanatait mutatják a képek!

Az első külföldi csoportok egyike quadtúránkat választotta tavaszköszöntő nyitóprogramjaként. Holland vendégeink szerint eddigi legjobb túrájukon vettek részt!

Gyerekpályát építettünk, gyerekprogramot szerveztünk a Diósdi Tavaszköszöntő Fesztivál Pincemustra rendezvényén.

A változékony időjárás ellenére sokan választották programjainkat... este volt dolguk a mosógépeknek.

Naponta változó időjárás jellemezte az év utolsó napjait. Ami quadozáshoz jó terep lehet...az 2017 decemberben előfordult...

Három napos extrém programot szerveztünk a Király Hágó környékére.

Több, mint 30 éve...minden évben elmennek valahova....együtt.... 25 Fős, angol, senior csoport eddigi, egyik legjobb programját szerveztük. A menetoszlop több száz méteres volt!

A tavaszinak nem mondható időjárás kicsit megviccelt....lövészet, üzletlátogatás, terepjárózás, farm-kóstolás, extrém terepjárózás, lovastanya, etyeki borospince, borkóstoló...ez volt a napi menü!

Extrém terepjárókaland igazi, gasztronómiai élménnyel, akár romantikus vacsorával...
Egyedülálló gasztronómiai élményt nyújt a jellegzetes, vidéki házból kialakított exkluzív vendéglő, ahol az ország egyik Sztárséfe kényeztet egyedülálló különlegességeivel.

Világon egyedülálló látványosság, a nem régiben még működő, múzeummá alakított, oroszlányi szénbánya volt terepjárós túránk célpontja. Az út ezúttal az erdőn keresztül kissé göröngyös volt... csak arra mentünk, amerre autók nem nagyon járnak!

A Vértes hegységben megbújó Majkpusztán találjuk a hazánkban páratlan, egykori kamalduli remeteség barokk épületcsoportját. Az idilli környezetben, egy halastótól nem messze, gyönyörű park közepén épült rendház a templommal és a 17 remetelakkal népszerű kirándulóhely. Terepjárótúránkkal ezt a műemlékcsoportot mutattuk meg Vendégeinknek.

Az út a Várgesi Villaparkból indult, ezúttal is terepen, illetve az erdőn keresztül közelítettük meg az egyedülálló látnivalót!

Panorámafelvételt a remeteségről IDE kattintva tekinthetsz meg!

Igazi, tanyasi hangulat, reggeli disznótoros, terepjárós transzferek, extrém quadtúra, patakparti piknik Texas BBQ-val, Segway túra, quados vetélkedő... ez egy felejthetetlen csapatépítő nap volt!

30. Quad [6 kép]

Igazi, tanyasi hangulat, reggeli disznótoros, családi quadtúra, estebéd lobogó tűz mellett...nem mindennapi program csoportoknak!

Meglepetésquadtúra, meglepetéspiknik...emlékezetes ajándék egy kedves Feleségtől és a Barátoktól

Quadtúrát és hét feladatból álló quados vetélkedőt szerveztünk 6-15 év közti, belevaló Lurkóknak.

Újabb születésnapi piknikprogramunkban a Család várta a születésnapost a helyszínen.

Sokan unalmasnak találják a megszokott gyerek- és családi programokat!  Kitaláltunk egy gyerek- vagy családi programot, amelyhez hasonlót nem találhatsz mindenhol!

Festői szépségű tóparton pikniket rendeztünk amely a Család minden tagjának és a Barátoknak egyaránt meglepetés volt.

Meghívott kis Vendégeink Szüleikkel együtt tekerhettek járgányainkkal a tóparti sétányon, ami különleges élmény volt Kicsiknek, Nagyoknak egyaránt.

A tavasz első, igazi sugarait élvezhette a hét végén 10 fős svájci csoportunk, de a napsütéses idő ellenére jutott egy kis sár is a vidám társaságnak. A programot egy jó, magyar gulyással zárta a Csoport a helyi vendéglátóegységben.

23. Quados piknik [14 kép]

...megvolt, jó buli volt. A Hungexpo, "A" pavilon mögötti szabadterületen quadpályáinkat szokás szerint rengeteg érdeklődő próbálta ki. Sokan jelezték, hogy komolyabb túráinkon is részt kívánnak venni!