Programok
Rendezés:
___Segway-, Dino Kart- és PegPérego programok | 7 cikk

Sokan unalmasnak találják a megszokott gyerek- és családi programokat!  Kitaláltunk egy gyerek- vagy családi programot, amelyhez hasonlót nem találhatsz mindenhol! Felnőttek, gyerekek egyaránt jól szórakoznak és a program végére garantáltan kifárad mindenki!

Amit nyújtunk:
- egy festői szépségű tóparti sétányon, akár kissé szokatlan helyszínen, egy elhagyatott gyárépületben Dino Kart-túrát, vagy vetélkedőt szervezünk
- a túra végén megvendégeljü...

Összeállítottunk egy gyerek- vagy családi programot, amelyhez hasonlót nem találhatsz mindenhol!
Könnyű terepen, vagy szilárd burkolatú területen szalagozott pályát alakítunk ki, ahol igazi, versenyhangulatot teremtünk. Lábbal tekerhető gokartjainkkal, kieséses rendszerben Flúgos Futamot rendezünk!
Fej fel melletti küzdelemben mindenki megmutathatja tudását, taktikai készségét és nem utolsó sorban állóképességét!
A program alkalmas gyerekeknek, felnőtteknek (állítható ülésho...

2 órás túraajánlatunkat legfőképpen azoknak a látogatóknak ajánljuk, akik szeretnének megismerkedni a Segway-tereptúrák felejthetetlen élményével és a továbbiakban akár más, hasonló programjainkon is részt kívánnak venni.

Amit nyújtunk:
- megfelelő számú Segway biztosítása az ajánlott programokhoz...
- technikai vezetőnk segítségével megismerhetitek a túrázás alapjait, szépségét. Erdei utakon, tavak mellett vezet ajánlott útvonalunk. A Résztvevők különböző nehézségű ...

A LEGJOBB SEGWAY TÚRÁK BUDAPESTEN

Budapest látványosságait leggyorsabban és legegyszerűbben SEGWAY-el lehet megnézni. Nem kell várni a buszra, a villamosra és nem is állsz autóval dugóban. Nem csak a legszebb helyekre jutsz el egyszerűen, de közben még jól is szórakozol.

A belvárosi túráink videóösszefoglalóját IDE kattintva tekintheted meg!

Amit nyújtunk:
- megfelelő számú Segway biztos...

A LEGJOBB SEGWAY TÚRÁK BUDAPESTEN

Budapest látványosságiat leggyorsabban és legegyszerűbben SEGWAY-el lehet megnézni. Nem kell várni a buszra, a villamosra és nem is állsz autóval dugóban. Nem csak a legszebb helyekre jutsz el egyszerűen, de közben még jól is szórakozol. Hosszú túrán célpontjai közé tartozik a Budai Vár (1), a Citadella (2), a Hősök Tere (3), vagy a Margit Sziget (4) (csak a 3 órás túra esetén).

A belvárosi túráink videóösszefoglalójátBővebben

2-8 éves korosztály számára új meglepetéssel készültünk!
Törökbálinti-, vagy várgesztesi quad parkunkban, esetleg a megrendelő által megjelölt területen állítunk fel gyerekpályát, jelölünk ki körpályát, ahol a résztvevő gyerekek folyamatosan e-quadozhatnak, e-terepjárózhatnak.
PegPerego terepjáróink, quadjaink és a hozzájuk tartozó izgalmas, telepithető pálya bárhol, felejthetetlen élményt nyújt az extrém kikapcsolódásra vágyó Csemetéknek...
A pályaterepezésen kívül, 7 jármű...

Ez az igazi extrém sport, terepélmény, amelyet most megismertetünk veled... megtanítjuk az alapokat, a Segway-ek, quadok használatát, a terepjáróvezetés fortélyait, a különböző terepakadályok leküzdését... úttalan utak, járatlan bozótok, vízmosások, természeti akadályok leküzdése … kit ne hoznának lázba ezek a szavak?
Próbáld ki Te is változatos terepélményeinket és találd meg a határaidat!

Programajánlat és járműbérlés költsége:
- 1,5 órás, oktatás és S...